A Week From Sunday (2007) – Krěhké souznění (Alpress, 2010)
Adrianna má na rozmyšlenou jediný týden – buďto zdědí veškerý rodinný majetek, ale zároveň se vdá za hamižného Richarda, anebo tajně zmizí bez koruny. Na útěku se střetne s autem hospodského Quinna. Aby splatila škodu z nehody, nabídne mu, že v jeho podniku bude hrát na klavír. Richard se však Adrianny a jejího majetku nehodlá vzdát.
Príbeh odohrávajúci sa v 30. rokoch 20. storočia v USA. Ako už anotácia napovedá, Adrianna je dedička banky, ktorej právny zástupca Richard sa rozhodol, že mladá žena sa stane jeho manželkou. Získa tak nielen dámu, po ktorej túži, ale aj jej slušný majetok. Ich sobáš predloží Adrianne ako hotovú vec: po pohrebe jej otca jej oznámi, že sa do týždňa musia vziať, ináč dievča nezíska dedičstvo. Adrianne sa však Richard hnusí, a radšej volí útek. Zlé počasie a havária ju privedú do lousianskeho „západákova“, kde je nútená zarábať si na živobytie a splátku dlhu hraním na klavíri v miestnej krčme, ktorá patrí drevorubačovi Quinnovi a taktiež staraním sa o jeho invalidného brata. Adrianna nachádza nových priateľov, možno aj lásku, no aj zaprisahalú nepriateľku a Richard sa tiež nevzdáva …
Nuž, toto si určite nedám do knižnice na miesto, kde bude poruke Jednoducho povedané, nemalo to šťavu. S daným obdobím som sa nevedela zžiť – chvíľami som mala dojem, že čítam historickú romancu, chvíľami že moderný príbeh. Láska je nežná, pomerne mdlá, bez výrazného iskrenia medzi hrdinami, nepriatelia sú takí podlí, až sú nereálni. Nie je to zlé, no nemá to v sebe nič, čo by ma ťahalo sadnúť si a knihu nepustiť, kým ju neprečítam. Keď to porovnám napr. s Ružovou sériou od R. Becnel, ktorú som si zopakovala za päť dní (3 knihy!), tak tento Garlockovej počin pôsobí oproti Becnelovej dielu ako suchý rožok oproti čerstvej obloženej bagete
Kristína